Subscribe via email

Masukkan email anda untuk dapatkan update terkini dari kami:

Delivered by sukakereta

Saturday, April 28, 2012

PENIAGA RUGI GARA-GARA BERSIH 3.0 ??







Anda nilaikan sendiri...

8 comments:

cik kiwi's said...

hahahaha. troll. :)

tv dan akhbar suka putar belit je. :))

•♥ Myra ♥• said...

peniaga 'rugi' masyukkkk je arini kan? heheh

'untung' la sape yg tutup kedai arini :p

uncle said...

rugi sebab tak masak nasik banyak-banyak hihihi

Hafizzi Aziz said...

sunyinyaaa.. "Rugi" peniaga2 kan.

ikaa sharin said...

ish ish ish .

#hai tuan tanah , jemput singgah blog saya . ada makan makan sikit :D

mr.dinie said...

untung bnyak arini..hahah..tp yg rugi ckit utk peniaga bukan mknn la sbb sume yg dtg berhimpun hanya lapar n haus..xde rasenye yg berhimpun 2 teringin nak beli pakaian n benda lain..hahaa

Anonymous said...

org2 bersih mmg kna mlantak....crita la plak psl peniaga2 lain...ada ke org2 bersih g bli kain baju masa tu ...bodo x de akai

Adam Haiqal said...

terang lagi bersuluh. Boleh fikirkan secara logik akal. Dah nama pun perhimpunan,mesti lah ada yang berhenti singgah makan,minum dan lain2.. mengapa dikatakan rugi?
Rugi mungkin juga bagi peniaga selain drpd kedai mkn mcm butik,kedai kereta dan lain2 sebab mindset org..:)

LIVE STREAM FOOTBALL