Subscribe via email

Masukkan email anda untuk dapatkan update terkini dari kami:

Delivered by sukakereta

Saturday, January 28, 2012

SIARAN LANGSUNG SINGAPURA VS TERENGGANU 28/1/2012 | LIVE STREAMING SINGAPURA VS TERENGGANU 28/1/2012


SIARAN LANGSUNG SINGAPURA VS TERENGGANU 28/1/2012 | LIVE STREAMING SINGAPURA VS TERENGGANU 28/1/2012 | KEPUTUSAN TERKINI SINGAPURA VS TERENGGANU 28/1/2012

DI sebalik prestasi konsisten yang dipamerkan anak-anak buahnya, sebenarnya masih ada rasa bimbang yang menyelubungi perasaan jurulatih Terengganu, Mat Zan Mat Aris menjelang pertemuan menentang Singapura dalam aksi Liga Super malam ini.

Tanpa berselindung, Mat Zan mengakui beraksi di rumput tiruan di Stadium Jalan Besar merupakan suatu tugas sukar yang bakal dilalui para pemainnya.

Jelasnya, hanya beberapa pemain Harimau Muda yang menyertai Terengganu musim ini selain pemain kebangsaan yang sudah biasa beraksi di rumput tiruan.

Justeru katanya, pertembungan menentang Singapura merupakan suatu ujian besar buat skuad Penyu itu dalam misi membawa pulang tiga mata penuh.

"Saya hanya berharap pemain-pemain kami termasuk dua bintang import dapat menyesuaikan diri dengan beraksi di rumput tiruan.

"Jika kami berjaya melepasi halangan ini, maka ia suatu bonus buat pasukan untuk meneruskan misi memburu kejuaraan liga musim ini," katanya kepada Kosmo! semalam.


LIVE SINGAPURA 0 - 1 TERENGGANU

Stadium Jalan Besar, 7.45pm

Link 1

Link2

link3

2 comments:

V said...

games kat tv 1

V said...

games malam ni kat tv1 http://vecasts.blogspot.com/2011/10/malaysia-tv-online-watch-malaysia-tv.html sekiranya stream arena hidup malam ni insaalah leh tonton kat arena ,klau tak hidup kat tv1 aja la

LIVE STREAM FOOTBALL