Subscribe via email

Masukkan email anda untuk dapatkan update terkini dari kami:

Delivered by sukakereta

Tuesday, January 10, 2012

KEPUTUSAN TERKINI PERLAWANAN LIONS X11 FC VS KELANTAN 10 JANUARI 2012 | SINGAPURA VS KELANTAN 10 JAN 2012


KEPUTUSAN TERKINI PERLAWANAN LIONS X11 FC VS KELANTAN 10 JANUARI 2012 | SINGAPURA VS KELANTAN 10 JAN 2012

“Kita sudah bersedia menghadapi pasukan Lions XII. Malah kita sudah menjalani latihan di atas padang rumput tiruan sepanjang berada di Kuala Lumpur. Petang ini (semalam) juga kita akan turun menjalani latihan selama 45 minit di Stadium Jalan Besar bagi menyesuaikan diri dengan padang tersebut,” katanya jurulatih Peter Butler ketika dihubungi Sinar Harian semalam.
“Kita akan bermain dengan formasi baru 4-4-2 bagi menghadapi mereka nanti. Mohd Daudsu (Jamaluddin) dan Mohd Nurul Azwan Roya hampir pasti diturunkan. Gandingan Norshahrul Idlan (Talaha) dan Mohammed Ghaddar pula bakal menerajui jentera serangan kita.
“Saya tidak bimbang dengan posisi tengah dan serangan kita. Masalah kita ialah di benteng pertahanan selepas kehilangan Azizi (Matt Rose). Namun saya masih percaya kepada komitmen pemain muda seperti Nik Mohd Shahrul Azim (Ab Halim) yang boleh beraksi dengan baik meskipun cetek pengalaman,” katanya.

FULL TIME
Lions X11 1-2 Kelantan
(Jaringan oleh Baihakki min 32, Shahrul min 44 & min 80 Ghaddar)


Tiada live streaming buat game ini, pada sesiapa yang berminat untuk menonton Live Streaming Lions XII vs Kelantan malam ini anda boleh cuba ke Redvision Gegar TV. Mungkin mereka ada menyediakan link / video Live Streaming perlawanan Kelantan vs Lions XII malam ini. Harap maklum.

No comments:

LIVE STREAM FOOTBALL