Subscribe via email

Masukkan email anda untuk dapatkan update terkini dari kami:

Delivered by sukakereta

Friday, February 24, 2012

PERLAWANAN PERSAHABATAN MALAYSIA VS SABAH 24 FEB 2012

PERLAWANAN PERSAHABATAN MALAYSIA VS SABAH 24 FEB 2012 | MALAYSIA VS SABAH 24/2/2012

Perlawanan persahabatan skuad kebangsaan menentang Sabah akan di langsungkan di Stadium Likas jam 8.15pm.

Perlawanan persahabatan merupakan aksi pemanas badan menjelang perlawanan Malaysia vs Filipina pada 29 Feb 2012. Rajagobal sebelum ini dilaporkan memberitahu hanya akan membawa 24 pelatih sahaja ke Kota Kinabalu selepas Aidil Zafuan Abd. Razak, Norshahrul Idlan Talaha, K. Gurusamy dan Faizal Muhamad tidak dapat turut serta kerana kecederaan.

“Saya juga berharap pemain berhati- hati dengan aksi Sabah yang pasti mampu melakar kejutan kerana kita kena akui, apabila mana-mana kelab atau pasukan negeri bertemu pasukan kebangsaan, mereka pasti akan lebih bersemangat dan mempamerkan aksi luar biasa.

“Jadi, saya harap pemain dapat memberikan persembahan yang baik (mengekang Sabah), sekali gus mendapat sesuatu yang berguna sebelum kita bertemu Filipina,” katanya kelmarin.

Dengan ketiadaan Norshahrul, Rajagobal dijangka menggandingkan penyerang sensasi, Mohd. Safee Sali dengan seorang lagi penyerang antara Abdul Manaf Mamat, Zaquan Adha Abdul Razak ataupun Ahmad Shakir Md. Ali.

Dalam aksi persahabatan terakhir yang membabitkan pasukan kebangsaan sebelum ini, Harimau Muda menang 5-0 ke atas Kelantan.

*Tiada siaran langsung utk perlawanan ini. Kami akan mengupdate keputusan perlawanan ini

Keputusan Terkini

Malaysia 1 - 0 Sabah

79' Amar Rohidan


Highlight Malaysia vs Sabah

No comments:

LIVE STREAM FOOTBALL