Subscribe via email

Masukkan email anda untuk dapatkan update terkini dari kami:

Delivered by sukakereta

Tuesday, January 10, 2012

SIARAN LANGSUNG NEGERI SEMBILAN VS SELANGOR 10 JAN 2012 | LIVE STREAMING NEGERI SEMBILAN VS SELANGOR 10 JAN 2012


SIARAN LANGSUNG NEGERI SEMBILAN VS SELANGOR 10 JAN 2012, LIVE STREAMING NEGERI SEMBILAN VS SELANGOR 10 JAN 2012, keputusan nsembilan vs selangor 10 jan 2012, nsembilan vs selangor 10 jan 2012

JURULATIH Selangor, Irfan Bakti Abu Salim optimis dengan kemampuan barisan pemain pasukan itu dalam misi mengutip tiga mata penuh pada aksi pembukaan tirai Liga Super menentang Negeri Sembilan di Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi malam ini.

Irfan yang turut menyaksikan perlawanan Piala Sumbangsih antara Negeri Sembilan menentang Kelantan, Sabtu lalu mengakui Selangor sudah bersiap sedia.

Bagaimanapun, Irfan tetap berwaspada dengan ancaman Negeri Sembilan yang masih segar dengan kemenangan 2-1 ke atas Kelantan di Stadium Nasional, Bukit Jalil lalu.

Selain itu katanya, pemain import baharu pasukan Hoben Jang Hoben, Jean Emmanauel Effa Owona yang menjadi wira apabila meledakkan dua gol, sekali gus membantu skuad kendalian Azraai Khor Abdullah menjulang trofi itu buat kali pertama juga wajib dirantai habis-habisan.

Second Half

NSEMBILAN 2 - 2 SELANGOR

Effa Owana 4, 34penalti

Amirul hadi 64' Safiq Rahim 73'

LINK 1 (pilih astro arena)


1 comment:

Diari Si Froggie said...

wah selangor pulak berentap..hehe.

LIVE STREAM FOOTBALL