Subscribe via email

Masukkan email anda untuk dapatkan update terkini dari kami:

Delivered by sukakereta

Monday, January 16, 2012

SENARAI NAMA PENERIMA BR1M | BANTUAN BR1M RM500 1MALAYSIA


SENARAI NAMA PENERIMA BR1M | BANTUAN RM500 Tahniah diucapkan kepada mereka yang tersenarai untuk menerima bantuan RM500 untuk PROGRAM BANTUAN RAKYAT 1 MALAYSIA. Kepada semua penerima bantuan RM500 yang tersenarai akan mendapat satu surat rasmi menyatakan permohanan anda telah DILULUSKAN dan dikepilkan bersama SATU BAUCER yang menunjukkan no kaunter dan nombor siri penerima bantuan.. Satu lagi surat jemputan menyatakan tempat, tarikh dan masa juga turut dikepilkan kepada rakyat yang layak menerima bantuan RM500 tersebut. Sekali lagi tahniah diucapkan..

Kepada yang belum menerima jawapan atau apa2 surat, diharap bersabar kerana buat masa sekarang, pemberian wang bantuan diberikan untuk fasa pertama. Diharap kepada mereka yang sudah menerima surat tawaran tersebut, sila hadir ke majlis pada hari dan masa yeng telah ditentukan... Anda akan diberi RM500 secara tunai pada hari tersebut.

Untuk makluman, tak ada sebarang senarai nama yang akan dipaparkan di laman internet dan anda cuma hanya menunggu surat di rumah ataupun menghubungi talian hotline 1800222500 atau 1300883010 untuk membuat sebarang pertanyaan.

sumber : ABG WANTERORMUZIK

3 comments:

Admin said...

wah man aku baru nak share ko dah share dulu hehehe

fyna said...

nama credit tue mcm kenal je.. :)

mankete said...

ehehe mmg kenal pon heehehe

LIVE STREAM FOOTBALL