Subscribe via email

Masukkan email anda untuk dapatkan update terkini dari kami:

Delivered by sukakereta

Saturday, December 3, 2011

MELELEH AIR MATA JANTAN AFZAL | OST OMBAK RINDU HAFIZ & ADIRA

Kawan baik aku Afzalsukasuki pergi menonton Ombak Rindu. Dia kata dah standby 2-3 kotak tisu sebelum masuk panggung.

Adakah akan jatuh air mata jantan Afzalsuzuki tu akakakkaaka... Bukan main dia buat entry pasal lelaki macho , bermuka ganas tapi dalam hati ada taman. Adakah rupa Afzal seperti ini nanti bila tgk citer tu ahahahhahahaha



ololololo sian Afzal sedih betul ang ya tgk cita Ombak Rindu tu. ehehehe... Kita tunggu si Afzal ni balik apa kata dia pas tgk cita ni nanti eheheh..

Siapa yg dah tgk Ombak rindu ni.. berapa kotak tisu yg korang abiskan, eh bukan berapa bintang korang bg kat cite ni eheheheh



Sesiapa yg dah tgk Ombak rindu tu mesti nak dengar lagi lagu ni, layan...

26 comments:

zureen said...

like this! hahahha

DianaAzis said...

Confirm confident afzal nangis..aritu dia kata klu nk joint dia kena byr tiket sendiri sebab duit dia habis beli tisu.. :P

ADAM FIKRI said...

adam sahaja , zureen and diana aziz like this..huhuhu

mankete said...

diana, reen, adam - kita tunggu si afzal balik dr panggung ya ahahhahahahah

afzalsukasuki said...

woi karipap!aku tak tengok pon la..aku tgk org yang pegi tengok!!haramjadah ko man!!!hahaha ko tunggu man!!siap ko!!hahahaha :D

Lieyly ︱ Alia said...

hahaha , lawak betoi..siap bawak tisu wohh ! dasyat afzal..

alia xtgok lg..

DianaAzis said...

afzal - awak malu ke nak ngaku awak tgok ombak rindu? hehehe :P

puteri kasih said...

hahaha..entri kali ni memang lain dari yang lain...

ChaCha said...

hurmmmmm, cha tau man pun teriak...ngeeee

Phat said...

la ingat kan ganas sgt mamt afzal ni hahaha

cunndaa said...

kakkaaaaa....5dozen tisu afzal habiskan wat lap air mata...kekee

tunz said...

mama layan novel jer...dptkn komen maya karin stlh berjaya lakonkn aksi ranjang...cuba renung2kn...

Pamie said...

perang2..haha..

Aida Omar said...

hahah...adush la, cool beb kalau afzal nangis. haha

Daddylicious said...

haha...macam2 hal

Ik Hanif said...

komfem kene tibai ngan afzal..bhahaha

mankete said...

ahahahhahahah

SeseDaP RaSa said...

aku dpt rasakan 22 org tiyak tgok crta 2..hahha

tnZackJ said...

perang untuk menaik..bagus idea ni..

kpah k-poh said...

dalam hati ada taman daaaa...

Cik Azizah said...

hahaha tak sangka yer..mamat jiwang rupanya afzal tu. hahaha

Azhafizah[フィザ] said...

hahaha..selamat berperang siapkan ape patut..ishh tak baik.ok ape lelaki ganas dlm ati ade taman :p

naiemah_ramli said...

hihi...lajunya air mata c afzal..hihi

Saddila said...

cehhh pergi tgk wayang ke dia .
haha . novel lagi best drpd movie :)

Teesaz said...

ongbak rindu parodi lagi best kot..ahaks.. kesengalan masih terasa...

Amely Afandi said...

haha msti nangiss gila2 :p

LIVE STREAM FOOTBALL