Subscribe via email

Masukkan email anda untuk dapatkan update terkini dari kami:

Delivered by sukakereta

Wednesday, December 28, 2011

LIVE KELANTAN VS PERSEBAYA FC 28 DISEMBER 2011 | KELANTAN MEMBARA

LIVE KELANTAN VS PERSEBAYA FC 28 DISEMBER 2011 | SIARAN LANGSUNG KELANTAN VS PERSEBAYA FC 28 DISEMBER 2011

SELEPAS seri 1-1 perlawanan pertama, semangat 22 pemain Kelantan yang dibawa ke Indonesia terus membara bagi misi memburu kejuaraan Piala Unity menerusi aksi kedua menentang Persebaya FC di Surabaya, Indonesia, pada jam 9 malam ini.

Skuad Red Warriors yang diketuai pengurus pasukannya, Azman Ibrahim dan ketua jurulatih, Peter James Butler disambut meriah peminat tuan rumah ketika tiba, petang semalam. Perlawanan di Stadium Gelora 10 November itu akan disiarkan secara langsung di IndoPek Astro Saluran Bintang 141.

Azman berkata, Kelantan akan diperkuatkan dengan kehadiran tiga pemain import, Mohammed Ghaddar, Denny Antwi dan Zacharia Charara selain gandingan pemain tempatan seperti penyerang Norshahrul Idlan Talaha serta penjaga gol negeri dan kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat.

“Keputusan seri di Kota Bharu pada Jumaat lalu tidak melemahkan kami untuk bangkit pada perlawanan kedua nanti. Pada perlawanan kali ini, kami akan menurunkan Khairul Fahmi selepas dia tidak beraksi perlawanan pertama,” katanya ketika dihubungi.

Azman berkata, Kelantan akan beraksi tanpa kelibat Azizi Mat Rose dan Nik Mohd Shahrul Azim Abdul Halim yang menerima kad merah dan dua kad kuning selain pemain import, Emmanuel Okine yang cedera.

Bagaimanapun, beliau yakin dengan persiapan dilakukan Butler bagi menghadapi perlawanan kedua itu selepas beraksi dengan sembilan pemain di Kota Bharu.

1 comment:

harrazdani said...

ada link kaaa bro....mintak satu heheheh

LIVE STREAM FOOTBALL